Modul 12: Popularizace a medializace V&V
22. - 23. 6. 2021
Místo konání:
ON-LINE ZOOM
Témata
- Science communication
- Práce s veřejností
- Práce se sdělovacími prostředky
Základní otázky
- Co je to science communication a jaké má nástroje?
- Jak pracují jednotlivá média a jak k nim přistoupit?
- Jak napsat dobrou tiskovou zprávu o výzkumu a vývoji?
- Jak propagovat výzkumnou organizaci vůči veřejnosti?
- Jako propagovat výzkumnou organizaci vůči potenciálním partnerům?
- Jak propagovat České republiku jako místo podporující výzkum a vývoj?
Časový harmonogram
Den 1 - Úterý 22. 6. 2021
- 10:00 - 12:00 - Blok I
- 12:00 - 13:00 - Oběd
- 13:00 - 15:00 - Blok II
- 15:00 - 17:00 - Samostudium
Den 2 - Středa 23. 6. 2021
- 10:00 - 12:00 - Blok I
- 12:00 - 13:00 - Oběd
- 13:00 - 15:00 - Blok II
- 15:00 - 17:00 - Samostudium
Kontaktní informace:
- vzdelavani@alevia.cz
- 607 908 035 - Aleš Vlk
- 775 685 527 - Gabriela Lazárková
Lektoři
Martina Kurfirstová
V minulosti působila kromě jiného jako tisková mluvčí Pojišťovny Generali a.s., do její zodpovědnosti spadaly rovněž projekty CRM. Pracovala také na pozici marketing manager společnosti Nestlé Česko / Cereal Partners Worldwide, kde zodpovídala za komunikační a mediální kampaně v zemích střední Evropy. V současné době se věnuje převážně politickému marketingu a PR.
Martin Rychlík
Vzděláním etnolog a teoretik kultury. Kromě vědecké dráhy - mimo jiné přednášel antropologii umění na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy - se etabloval též jako novinář a autor několika knih. Pracoval v ČTK, v týdeníku Euro a v České pozici a v Lidových novinách. V současné době působí na Univerzitě Karlově. Spolupracoval rovněž s magazínem Koktejl nebo stanicí ČRo Leonardo. Publicisticky se orientuje na oblast vědy a vzdělávání.
Facilitace, moderování: Aleš Vlk